Podmínky používání
Všeobecné
obchodní podmínky:
Obsah:
•
1. Všeobecná ustanovení
•
2. Registrace
•
3. Způsob uzavření dílčí kupní smlouvy
•
4. Práva a povinnosti prodávajícího
•
5. Práva a povinnosti kupujícího
•
6. Dodací a platební podmínky
•
7. Kupní cena
•
8. Nabytí vlastnických práv a přechod nebezpečí škody na zboží
•
9. Vrácení zboží
• 10. Reklamační
řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace)
• 11. Závěrečná
ujednání
1. Všeobecná
ustanovení
1.1. Tyto
všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a
povinnosti stran vyplývající z každé jednotlivé kupní smlouvy uzavřené
mezi prodávajícím, kterým je Auto Group Servis s.r.o. , se
sídlem Na Pomezí 2387, 25263 Roztoky, IČO:04974069,
DIČ:CZ04974069, spisová značka v OR: C 256467 vedená u Městského soudu v Praze,
a kupujícím při koupi zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
Kontaktní
údaje prodávajícího:
Web: www.originalnidilycz.cz
e-mail: info@agssro.cz
telefon: + 420 774 296 645 ; +
420 774 296 638
poštovní
adresa: Na Pomezí
2387, 25263 Roztoky
Bankovní
spojení:
Fio banka,
a. s.
Číslo účtu:
2400977389/2010
BIC: FIOBCZPPXXX
IBAN:
CZ9020100000002400977389
1.2.
Kupující bere na vědomí, výslovně potvrzuje a souhlasí, že okamžikem registrace
na internetové stránce prodávajícího se budou ustanovení těchto Podmínek vztahovat
na všechny obchodní smlouvy, uzavřené na internetové stránce elektronického
obchodu, který je provozován prodávajícím, na základě kterých, vznikne prodávajícímu
povinnost dodat zboží objednané kupujícím na internetové stránce a kupujícímu
zároveň vznikne povinnost zaplatit cenu zboží podle podmínek stanovených v těchto
Podmínkách (dále jen "smlouva"), stejně jako jiné vztahy
mezi prodávajícím a kupujícím, které vznikly po uzavření smlouvy, zejména
reklamace zboží.
1.3. Podmínky
jsou nedílnou součástí každé smlouvy. V případě, že prodávající a kupující
uzavřou písemnou smlouvu, v níž si strany dohodnou práva a povinnosti odlišné
od ustanovení těchto Podmínek, mají tyto odlišná práva a povinnosti přednost
před ustanoveními Podmínek. V neupravených věcech platí obsah těchto
Podmínek.
2.
Registrace
2.1.
Kupující prohlašuje, že je podnikatel a veškeré zboží kupuje v rámci své
podnikatelské činnosti.
2.2. V žádosti
o registraci na internetových stránkách prodávajícího je kupující povinen uvést
ve formuláři následující údaje: registrační e-mailovou adresu, uživatelské
jméno a heslo k uživatelskému portálu, svou obchodní firmu (název), nebo jméno
a příjmení (je-li podnikatel fyzickou osobou), adresu sídla, IČO, DIČ, jméno,
příjmení a telefonní číslo kontaktní osoby. V případě dodání zboží (bude-li takové
dodání sjednáno) na jinou adresu, než je sídlo kupujícího, též doručovací údaje
(název nebo jméno a příjmení, a adresu pro doručení zboží. Před odesláním
registračního formuláře je kupující povinen seznámit se s těmito Podmínkami
a s informacemi o zpracování osobních údajů a zaškrtnout povinná „pole“,
kde kupující potvrdí, že souhlasí s těmito Podmínkami a že se seznámil
s informacemi o zpracování osobních údajů. Registrační formulář odešle
prodávajícímu kliknutím na tlačítko "registrovat". Po odeslání registračního formuláře obdrží
kupující automatický e-mail s potvrzením o úspěšném odeslání žádosti o registraci.
2.3. Po odeslání
žádosti o registraci na internetových stránkách prodávajícího je kupující
povinen prohlásit, že není v úpadku ani hrozícím úpadku, že proti
němu není vedeno exekuční řízení či výkon rozhodnutí a že nemá u finančního
úřadu, správy sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven žádné nesplacené
závazky po lhůtě splatnosti. Kupující je současně povinen prohlásit, že je
schopen řádně a včas plnit své závazky vůči prodávajícímu a vzniklých smluv
uzavřených podle těchto Podmínek.
2.4.
Prodávající je oprávněn ověřit údaje a data o kupujícím v rozsahu, který
sám uzná za vhodné. Při zjištění nesrovnalostí nebo chybně vyplněné registrace,
registr. údajů, prodávající buď vyzve kupujícího k nápravě, nebo podle
svého uvážení registraci zcela zruší.
2.5. Po
odsouhlasení kupujícího prodávajícím, zašle prodávající kupujícímu e-mail s
informací o aktivaci účtu a přidělení potvrzovacího hesla, tzv. masterCode, bez
kterého se nemůže uskutečnit žádná objednávka. Přidělené heslo (masterCode) je
generováno prodávajícím a je výhradně vázáno pro uvedeného klienta, kterému
bylo vytvořeno a přiřazeno. Toto heslo nemůže být žádným způsobem změněno nebo
upraveno ze strany kupujícího. Kupující je povinen chránit masterCode před
zneužitím a v případě, že ke zneužití či vyzrazení dojde, bezodkladně
informovat prodávajícího a požádat o jeho deaktivaci.
2.6.Přidělením
hesla (masterCodu) je registrace ukončena a kupujícímu je aktivován jeho účet,
na jehož základě může provést objednávku zboží ze sortimentu nabídky
prodávajícího. Tímto okamžikem současně dochází k uzavření rámcové smlouvy
mezi kupujícím a prodávajícím, která se řídí těmito Podmínkami.
2.7.
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli pozastavit dodávky zboží, nebo úplně
zrušit registraci klienta v případě, že zjistí, že jakékoli prohlášení
kupujícího uvedené v bodu 2.3 těchto Podmínek je nepravdivé. To platí i v
případech, kdy prodávající zjistí, že kupující uvedl nesprávné, neúplné,
nepravdivé nebo zkreslené údaje vztahující se k jeho registraci, nebo jiným
prohlášením kupujícího.
3. Způsob
uzavření dílčí kupní smlouvy
3.1. Každá
jednotlivá kupní smlouva se považuje za uzavřenou v okamžiku odeslání závazné
objednávky s vyplněným formulářem a potvrzením hesla (masterCode) na
internetových stránkách prodávajícího (dále jen "objednávka")
a jejího potvrzení v souladu s níže uvedenými pravidly.
V případě
že kupující nezadá nebo zadá chybný masterCode, objednávka nebude odeslána.
3.2. V
okamžiku odeslání závazné objednávky prostřednictvím objednávkového
formuláře spolu s potvrzením přiřazeného hesla (masterCode), systém automaticky
rozdělí položky dle dodavatelů prodávajícího (BWM, VW, Audi atd.) a zároveň
těmto dodavatelům automaticky odesílá závaznou objednávku jménem prodávajícího.
Kupující bere na vědomí a souhlasí, že odesláním závazné objednávky jsou objednávky
jednotlivých položek automaticky zaslány jednotlivým dodavatelům prodávajícího.
Jakékoli změny v objednávce typu (odstranění položek z objednávky, zrušení
objednávky, doplnění položek atd.) jsou podmíněné výslovným souhlasem
dodavatele dané značky. Po potvrzení ze strany dodavatele, kontaktuje prodávající
e-mailem kupujícího a potvrdí mu objednávku. Tímto okamžikem dochází
k uzavření dílčí kupní smlouvy (platí, že je-li zboží dodáno kupujícím
prodávajícímu a ten za to zaplatil sjednanou kupní cenu, došlo k tomu na
základě dílčí kupní smlouvy dle těchto Podmínek, nevyplývá-li jinak
z jiného právního jednání stran). Kupující bere na vědomí, že dodavatel
prodávajícího není povinen přijmout žádost o změnu v objednávce, zrušení objednávky
či zrušení dané položky. Dodavatel může podmínit zrušení či změnu objednávky
zaplacením storno poplatku.
3.3. Všechny
žádosti o zrušení, resp. stornování, jakékoli objednávky je kupující povinen
vykonávat v čase a ve lhůtě uvedených v bodě 3.4 těchto Podmínek, zasláním e-mailu
na adresu info@agssro.cz. V e-mailu je kupující povinen zadat své
uživatelské jméno, přiřazené číslo objednávky, kterou chce zrušit, a masterCode.
V některých případech, zpravidla bezprostředně po odeslání objednávky,
může kupující zrušit objednávku přímo na internetové stránce elektronického
obchodu prodávajícího ještě před jejím odesláním dodavateli, v takovém
případě se objednávka považuje za zrušenou bez dalšího (kupující není povinen
žádat o zrušení objednávky prostřednictvím e-mailu.)
3.4.
Zrušení, resp. stornování, objednávky je možné pouze v pracovní dny
rozmezí 09:00 – 16:00 hodin, a to v limitu do 60 minut od odeslání
objednávky. Pokud byly splněny obě tyto podmínky, prodávající ověří s
dodavatelem možnost nebo nemožnost zrušení objednávky. Následně informuje
prodávající kupujícího o možnosti zrušení objednávky, popř. určitých položek z objednávky,
a o případné výši storno poplatku. Pokud zákazník potvrdí zrušení objednávky za
takto stanovených podmínek, prodávající objednávku zruší a kupující je povinen
uhradit stanovený storno poplatek. Pokud dodavatel neumožní zrušení objednávky
nebo kupující bezodkladně po obdržení informace o možnosti zrušení objednávky
nepotvrdí toto zrušení objednávky, je kupující povinen převzít zboží a zaplatit
dohodnutou kupní cenu.
3.5. V
případě dodržení všech podmínek z bodu 3.4. těchto Podmínek a následnému
souhlasu dodavatele s možností zrušení objednávky nebo její části
zdarma, nebude prodávající účtovat žádné storno poplatky kupujícímu.
V případě, že kupující zaplatil prodávajícímu kupní cenu nebo její část, a
to v čase do zrušení objednávky, prodávající již zaplacenou kupní cenu
nebo její část vrátí, a to ve lhůtě 7 dnů od zrušení objednávky na
účet kupujícího formou bankovního převodu, pokud se obě strany nedohodnou
jinak. Prodávající je oprávněn proti povinnosti vrátit kupní cenu započíst
případný storno poplatek.
3.6.
Kupující má právo a možnost sledovat proces zpracování jeho objednávky nebo
jiné předchozí objednávky na webové stránce prodávajícího pod svým
přihlášením v záložce "objednávky", a to až do doby jejich
vyřízení a vyfakturování prodávajícím. Fakturované objednávky může kupující
nalézt v záložce "historie objednávek". Dočasná nefunkčnost webové
stránky či funkce sledování procesu zpracování objednávky není porušením
povinností prodávajícího dle těchto Podmínek, prodávající ale vyvine rozumné
úsilí, aby případnou nefunkčnost bez zbytečného odkladu odstranil.
4. Práva a
povinnosti prodávajícího
4.1. Prodávající je povinen:
1)
Dodat zboží kupujícímu na základě potvrzené objednávky v dohodnutém
množství, kvalitě, termínu a zabalit ho způsobem vhodným pro jeho ochranu při
přepravě.
2) Zajistit,
aby dodané zboží bylo v souladu s právními předpisy České republiky
účinnými ke dni uzavření dílčí kupní smlouvy.
3) Předat
kupujícímu nejpozději spolu se zbožím v písemné nebo elektronické podobě
všechny doklady potřebné na převzetí a užívání zboží, spolu s dodacím
listem a daňovým dokladem – fakturou. Jakož i další dokumenty stanovené účinnými
právními předpisy, pokud jsou ke zboží dostupné, nebo jsou vydané výrobcem
(např. návody, záruky).
4.2.
Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od kupujícího za
dodané zboží.
4.3.
Prodávající je oprávněn kdykoli zrušit objednávku kupujícího, a to zejména
v případech nedostupnosti zboží u dodavatele, vyprodání zásob, nebo prodávající
není schopen dodat zboží kupujícímu dle těchto Podmínek nebo za cenu
, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se obě strany nedohodnou na
náhradním plnění. O zrušení objednávky bude kupující informován
telefonicky nebo e-mailem. V případě zaplacení kupní ceny nebo její části bude
částka vrácena do 21 dnů na účet kupujícího, pokud se obě
strany nedohodnou jinak. V případě zrušení objednávky ze strany
prodávajícího nemá kupující právo na náhradu jakýchkoli nákladů či újmy
související s provedením či zrušením objednávky.
4.4. Nedohodnou-li
se strany výslovně jinak, je prodávající oprávněn stanovit kupujícímu maximální
finanční limit objednávek na základě vlastního uvážení. Výši finančního limitu
sdělí prodávající kupujícímu na jeho e-mailovou adresu. Objednávky realizované
kupujícím v rámci finančních limitů stanovených prodávajícím se budou
realizovat bez níže uvedených omezení. Vyřízení objednávek zboží nad finanční
limit kupujícího je prodávající oprávněn pozastavit do doby, dokud kupující
neuhradí všechny závazky vůči prodávajícímu převyšující limit. Pozastavení
plnění ze strany prodávajícího z důvodů uvedených v tomto bodě, není porušením
smlouvy dle těchto Podmínek a kupující nemá nárok na náhradu jakékoli případné
újmy či jiných nákladů.
5. Práva a
povinnosti kupujícího
5.1.
Kupující je povinen:
1) vždy
dodržovat všechny obchodní podmínky (vč. těchto Podmínek) a řídit se jimi při
každé jednotlivě uzavřené smlouvě.
2)
Respektovat stanovený finanční limit prodávajícího pro uzavírání objednávek,
resp. řídit se dalšími podmínkami ve smyslu bodě 4.5 těchto Podmínek v případě
objednávek překračující finanční limit stanovený prodávajícím.
3) Převzít
zakoupené nebo objednané zboží.
4) Zaplatit
prodávajícímu řádně a včas dohodnutou kupní cenu, včetně nákladů na dodání
zboží zpět.
5)Nepoškozovat
dobrou pověst prodávajícího ani jeho dodavatelů.
6) Písemně
potvrdit prodávajícímu převzetí zboží v dodacím listu svým podpisem nebo
podpisem oprávněné osoby.
5.2.
Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, čase a místě dohodnutým
smluvními stranami v závazném akceptování objednávky.
6. Dodací a
platební podmínky
6.1. Zboží je prodáváno za ceny dle
ceníků uvedených na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
6.2.
Dostupnost zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího je
orientační. Po zadání objednávky kupujícím a její automatické expedici
k příslušnému dodavateli, kontaktuje příslušný dodavatel e-mailem
prodávajícího a potvrdí mu dostupnost každé položky objednaného zboží
v trvání na pracovní dny. Informaci o dostupnosti objednaného zboží sdělí
prodávající kupujícímu, a to formou e-mailu. Kupující má rovněž možnost sledovat
dostupnost zboží na svém uživatelském účtu způsobem uvedeným v bodě 3.7.
těchto Podmínek.
6.3. Po
obdržení e-mailu o potvrzení objednávky od příslušného dodavatele, je
prodávající povinen objednávku kupujícího zpracovat způsobem, v čase a za
podmínek dohodnutých v objednávce, tedy dodat zboží do místa dodání,
kterým je, pokud se smluvní strany nedohodly jinak, sklad prodávajícího, který
se nachází na adrese: Na Pomezí 2387, 25263 Roztoky a tam v dohodnutém čase zabezpečit osobní
převzetí, resp. výdej, zboží kupujícímu, v termínu, který byl kupujícímu
sdělen dle bodu 6.2. těchto Podmínek. Takto určené místo a čas dodání
kupující bez výhrad akceptuje.
6.4.
Dostupnost zboží je rozdělena následovně:
a) skladem
(sklad prodávajícího je na adrese:
Na
Pomezí 2387, 25263 Roztoky
b) dostupnost
ve lhůtě, která je uvedena na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího
u příslušného zboží
V případě,
že dodavatel není schopen zajistit dodání zboží ve stanovené lhůtě, je prodávající
oprávněn zrušit objednávku, o čemž informuje kupujícího způsobem dle bodu 4.3
těchto Podmínek, případně formou informace o této skutečnosti v účtu
kupujícího na internetových stránkách prodávajícího. Kupující bere na
vědomí a souhlasí se zrušením každé takové objednávky.
6.5. V
případech, kdy dojde ke zrušení objednávky ze strany prodávajícího z důvodu
dle odst. 6.4 těchto Podmínek, může kupující zrušenou objednávku opětovně
potvrdit ve svém účtu na internetové stránce elektronického obchodu. V tomto
potvrzení objednávky kupující akceptuje nový termín dodání zboží, který bude
uveden na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího. Takto
opětovně potvrzená objednávka se považuje za novou objednávku.
6.6. Smluvní
strany se dohodly a bez výhrad souhlasí, že na účely těchto Podmínek bude
dodání zboží primárně splněno dodáním do skladu prodávajícího a jeho
předání klientovi – osobní odběr. Jiný způsob dodání zboží je možný výlučně na
základě předchozí ad hoc dohody mezi prodávajícím
a kupujícím, předmětem které bude určení místa dodání zboží (mimo skladu
prodávajícího), způsob dopravy, dopravce a dohoda o nákladech na
dopravu a doručení (např. PPL,GLS, DPD).
6.7.
Kupující je povinen převzít zboží ve skladu prodávajícího, nebo v místě a
způsobem, které ad hoc písemně dohodl s prodávajícím ve smyslu
bodu 6.6 těchto Podmínek. V případě, že kupující nepřevezme zboží do
7 dnů po uplynutí lhůty uvedené v dílčí kupní smlouvě (závazné objednávce),
je prodávající oprávněný účtovat kupujícímu skladné ve výši 60,- Kč za
každý den skladování zboží za každou takto uskladněnou objednávku.
6.8.
Prodávající je oprávněn vyzvat kupujícího k převzetí zboží (nebo dodat
kupujícímu zboží, je-li sjednán jiný způsob dodání než osobní odběr ve skladu
prodávajícího) i před uplynutím dodací lhůty dohodnuté v kupní smlouvě.
6.9.
Prodávající prohlašuje a kupující bere na vědomí, že váha, rozměry, poznámky a
další informace o položkách, které jsou obsažené v ceníkách, prospektech a
jiných písemnostech uvedených na internetové stránce prodávajícího jsou
pouze informativní a mohou se v reálném případě lišit.
6.10.
Kupující je oprávněn v případě nedodání zboží prodávajícím v dohodnuté lhůtě
vyzvat prodávajícího prostřednictvím e-mailu k dodání zboží. Upozorní-li,
že hodlá odstoupit od dílčí kupní smlouvy, a poskytne-li prodávajícímu ve výzvě
přiměřenou dodatečnou lhůtu na dodání zboží, která nesmí být kratší než 5
pracovních dní, má právo po marném uplynutí této lhůty písemně odstoupit od dílčí
kupní smlouvy. V takovém případě je prodávající povinen vrátit kupujícímu
již zaplacenou (část) kupní cenu do 15 dnů od doručení odstoupení od kupní
smlouvy bankovním převodem na účet kupujícího, který mu kupující sdělí. Na
jinou náhradu nemá kupující nárok.
6.11. Po
dodání zboží od dodavatele do skladu prodávajícího, zkontroluje prodávající
zboží a přidělí ho k příslušnému kupujícímu. Tímto okamžikem prodávající
informuje kupujícího, že zboží je připraveno k vyzvednutí a vystaví mu
daňový doklad na naskladněné zboží se splatností 7 kalendářních dnů od jeho vydání.
Informaci o dodání zboží a vystavenou fakturu sdělí prodávající kupujícímu
prostřednictvím jeho účtu (zobrazené jako obecná informace, která se
odkazuje na část "faktura") a zároveň, odešle upozornění do e-mailu
kupujícího. Zaplatil-li kupující cenu nebo její část před dodáním zboží,
prodávající tuto skutečnost v rámci daňového dokladu zohlední.
6.12. Z
důvodu rozdílné dostupnosti objednaného zboží v objednávce je
prodávající oprávněn dodání zboží rozdělit a vystavit více daňových
dokladů na jednotlivé zboží z objednávky. Kupující je oprávněný se
informovat o stavu jeho objednávky v podobě e-mailu na info@agssro.cz
6.13.
Kupující je povinný zkontrolovat zásilku, tzn. zboží stejně jako jejich obal,
přímo při převzetí nebo doručení. Ke každému vydanému zboží přibalí prodávající
kupujícímu dodací list a originál faktury v písemné formě.
6.14.
Kupující je povinen uhradit fakturovanou cenu v termínu splatnosti i za
předpokladu, že ještě nedošlo k fyzickému předání zboží kupujícímu.
6.15.
platební metody:
1 ) V hotovosti při převzetí zboží
2) Platba na
účet na základě vystaveného daňového dokladu prodávajícím
6.16. V
případě prodlení kupujícího s jakoukoli platbou, vzniká prodávajícímu
právo na smluvní pokutu z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za
každý započatý den prodlení.
7. Kupní cena
7.1. Kupující je povinen ve
lhůtě stanovené v bodě 6.11 těchto Podmínek zaplatit prodávajícímu kupní cenu
zboží dohodnutou v dílčí kupní smlouvě a/anebo (není-li cena uvedena
v dílčí kupní smlouvě) podle ceníku prodávajícího platného v čase
uzavření kupní smlouvy (dále jen "kupní cena"), a to buď
hotovostní platbou přímo ve skladu prodávajícího při osobním odběru zboží, nebo
bezhotovostní platbou na účet prodávajícího na základě vystaveného daňového
dokladu prodávajícím (s výjimkou části, kterou uhradil před dodáním zboží).
Kupní cena zobrazená v ceníku, zahrnuje náklady spojené s dopravou do
skladu prodávajícího v bodě 6.3 těchto Podmínek.
7.2. ceníky
prodávajícího jsou rozděleny následovně:
a) podle
dodavatelů – podle oblastí, kdy je více dodavatelů v jedné oblasti
b) podle
továrenských značek vozidel
c) kombinace
(a, b)
V rámci
zachování přehlednosti ceníků si prodávající vyhrazuje právo upravovat
nebo měnit kategorizaci nebo strukturu ceníků dle vlastního uvážení.
7.3.
V případě, že kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu převodem, za den
platby se považuje den, kdy byla celá kupní cena připsána na účet
prodávajícího.
7.4.
V případě zániku dílčí kupní smlouvy zrušením objednávky ze strany
kupujícího, není zánikem dílčí smlouvy dotčen nárok prodávajícího na storno
poplatky, jako ani nároku prodávajícího na náhradu škod z tohoto důvodu
prodávajícímu vzniklých, které bude kupující povinný uhradit prodávajícímu
způsobem v čase určeným jeho písemným vyúčtováním.
7.5. V
případě, že kupující neuhradí prodávajícímu celou kupní cenu při převzetí zboží
či v souladu s daňovým dokladem, smluvní strany se dohodly, že
prodávající je oprávněn odstoupit od dílčí kupní smlouvy. Odstoupením není
dotčen nárok prodávajícího na storno poplatky vzniklé dodavateli prodávajícího,
jako ani nároku prodávajícího na náhradu škod z tohoto
důvodu prodávajícímu vzniklých, které bude kupující povinný uhradit
prodávajícímu způsobem v čase určeným jeho písemný vyúčtováním.
7.8.
Prodávající si vyhrazuje právo měnit nebo aktualizovat ceníky v termínech ad
hoc v závislosti od aktualizace ceníků svých dodavatelů.
8. Nabytí
vlastnictví a přechod rizika škody na zboží.
8.1.
Kupující nabývá vlastnické právo na zboží kumulativním splněním podmínek,
kterými jsou převzetí zboží a zároveň úplné zaplacení celé kupní ceny
za zboží, bez ohledu na skutečnost, která z těchto dvou podmínek nastane
později.
8.2.
Nebezpečí poškození zboží přechází na kupujícího v době, kdy zboží
převezme od prodávajícího, anebo od okamžiku, kdy byl podle odst. 6.7. těchto
Podmínek povinen zboží převzít, podle toho, co nastane dříve.
9. Vrácení
zboží.
9.1.
V případě že kupující po převzetí zboží zjistí, že bylo dodáno jiné zboží,
než kupující objednal, kupující objednal nesprávné zboží, anebo se jedná o tzv.
„vratné díly“ (viz níže), je kupující oprávněn žádat vrácení zboží, a to
vyplněním formuláře „Vrácení zboží“ na internetové stránce prodávajícího.
Formulář „Vrácení zboží“ je kupující povinen vyplnit do 3 pracovních dní od
data převzetí zboží; propadnutí lhůty má za následek ztrátu práva na vrácení
zboží.
9.2.
Formulář Vrácení zboží obsahuje:
1). číslo
faktury
2). číslo
konkrétního dílu (zboží)
3).
objednávkové číslo
4). název
dílu (zboží)
5). poznámku
– důvody vrácení zboží (např. chybné, anebo nesprávné objednání zboží ze strany
kupujícího, dodání jiného zboží zaviněné prodávajícím, vratné díly).
9.3.
V případě chybně nebo nesprávně objednaného zboží kupujícím je kupující
povinný vyplnit formulář „Vrácení zboží“ ve lhůtě uvedené v bodě 9.1. a
čekat na vyjádření od prodávajícího, jestli je, anebo není možné zboží vrátit.
Jestliže je možné zboží vrátit, prodávající přijme zboží zpět za podmínky, že
kupující odsouhlasí storno poplatek ve výši 45 % ceny chybně objednaného zboží,
který bude uhradí prodávajícímu na základě vystavení dobropisu ve výši 55 %
z ceny špatně objednaného zboží, které je kupující povinen vrátit na
vlastní náklady do skladu prodávajícího, nacházejícího se na adrese Na Pomezí
2387, 25263 Roztoky, v původním nepoškozeném balení, nepoškozené zboží, nepoužité, nenamontované, ani jiným způsobem neznehodnocené
ve lhůtě 3 pracovních dní od obdržení potvrzovacího e-mailu od prodávajícího o
možnosti zboží vrátit. Následně je kupující povinen správné zboží objednat
obvyklým způsobem, jako kdyby k dodání jím chybně anebo nesprávně
objednanému zboží nikdy nedošlo.
9.4.
V případě, že se prokazatelně zjistí, že došlo k dodání nesprávného
zboží vinou prodávajícího (chyba v systému, ve skladu, anebo při výdeji
prodejcem), je kupující povinný postupovat stejným způsobem jako v bodě 9.3.
těchto Podmínek, avšak s tím rozdílem, že zboží bude vráceno bez jakýchkoliv
storno poplatků a prodávající si chybně dodané zboží převezme sám u kupujícího
na vlastní náklady.
9.5. Kupující
je povinný si formulář „Vrácení zboží“ vytisknout ve 2 stejných vyhotoveních,
jedno podepsané kupujícím pro prodávajícího a druhé pro kupujícího, které
podepíše prodávající, nebo pověřený pracovník prodávajícího, popřípadě pracovník
přepravce.
9.6.
Vzájemné potvrzení si písemné formy formuláře „Vrácení zboží“ je podmínkou na
vrácení zboží ze všech důvodů:
a) objednání nesprávného zboží kupujícím
b) dodání nesprávného nebo chybného zboží vinou prodávajícího
c)
vratné díly
9.7. Pro
účely těchto Podmínek se za vadné zboží považuje takové, které má zjevné
poškození, které kupující zjistí při převzetí zboží.
9.8. Dodací
list obsahuje mimo označení zboží (originální číslo dílu a název dílu) i dvě
kolonky:
a) Dodané
zboží bez vad
b) Dodané
zboží s vadami (uvedený který díl a zároveň že nebyl převzatý kupujícím)
Kupující je
povinen zajistit, že v dodacím listu bude u konkrétního zboží uvedeno, zda
mělo vady.
9.9. Smluvní
strany se jednoznačně dohodly a souhlasí, že v případě, že kupní cena za
objednané zboží byla již kupujícím uhrazena (ať úplně nebo zčásti) a zboží
(díl) má vadu, prodávající bezodkladně po vrácení zboží vrátí cenu tohoto
zboží na účet kupujícího. V případě existence jakýchkoli dalších
pohledávek vůči kupujícímu (ať již splatných či ještě nesplatných), je
prodávající oprávněn jednostranně započíst povinnost vrátit kupní cenu vůči
jakékoliv pohledávce vůči kupujícímu.
9.10.
Prodávající si vyhrazuje právo započíst jakékoliv pohledávky vůči kupujícímu na
své dluhy vůči kupujícímu (a to včetně nesplatných), s čímž kupující
bezvýhradně a výslovně souhlasí.
9.11.
Formulář Vrácení zboží slouží i pro vrácení „vybraných“ druhů zboží označených
jako „vratný díl“, kdy při dodání takového dílu je kupující oprávněn
prodávajícímu vrátit starý, opotřebovaný díl. Skutečnost, zda se jedná o
„vratný díl“, je uvedena na daňovém dokladu v poznámce pod číslem dílu, že
díl je vratný, a zároveň je uvedená cena, resp. výše zálohy, kterou si
prodávající může uplatnit zpět u dodavatele za splnění následujících podmínek
a) kupujícím řádně vyplněný formulář na „Vrácení zboží“, kde v kolonce
„poznámka“ uvede jako důvod vrácení zboží, že jde o vratný díl; v tomto
případě prodávající nepotvrzuje e-mailem přijetí formuláře na vrácení zboží.
b) lhůta na vyplnění formuláře je 5 pracovních dní od data dodání a převzetí
zboží; lhůta je pevná a její nedodržení má za následek ztrátu práva na vrácení
zboží.
c) dodaný nový a vrácený starý „vratný díl“ musí být ve stejné
struktuře, rozsahu a členění.
d) starý díl musí být nefunkční pouze z důvodu jeho opotřebení a/anebo
skončení životnosti (např. najetí výrobcem určeného počtu km). Vyloučené je
vracení dílů nekompletních, poškozených, zničených v důsledku dopravních nehod,
anebo v důsledku působení mechanických sil a násilí nemajících původ
v běžném provozu automobilu, resp. daného dílu, rovněž i následkem
živelných událostí.
9.12.
Kupující je povinen vrátit, respektive doručit prodávajícímu „vratný díl“
(starý, použitý) nejpozději do 15 pracovních dní od vyplnění formuláře na
vrácení dílů. Místem doručení vratného dílu je sklad prodávajícího na adrese Na Pomezí 2387, 25263
Roztoky.
9.13.
Prodávající si vyhrazuje právo kontroly vráceného dílu a odmítnutí jeho
převzetí, jestliže nebyly kumulativně splněny všechny podmínky v bodech 9.11.
a 9.12 těchto Podmínek.
9.14.
Jakmile prodávající obdrží od svého dodavatele dobropis ve výši zálohy uvedené
na faktuře příslušného vratného dílu, vystaví kupujícímu dobropis ve výši zálohy,
který buď kupujícímu bezodkladně uhradí, nebo započte ve smyslu bodu 9.10.
10.
Reklamační řád (odpovědnost za vady, reklamace)
10.1.
Prodávající zodpovídá za vady zboží a kupující je povinný vady bezodkladně
uplatnit u prodávajícího podle tohoto článku Podmínek.
10.2.
Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího jen vady zboží, které vznikly
před předáním zboží kupujícímu, a které bylo zakoupeno u prodávajícího na
základě těchto Podmínek.
10.3. Kupující
je povinen provést důslednou fyzickou kontrolu zboží při jeho převzetí, včetně např.
jeho rozbalení z obalu apod. V případě zjištění jakékoli vady je
povinen tuto skutečnost oznámit neprodleně prodávajícímu, přebírá-li ho přímo
od prodávajícího (osobní odběr), nebo přepravci, je-li zboží kupujícímu
doručováno prostřednictvím přepravce. Pokud tak neučiní, zejména přijme-li
zboží od prodávajícího či přepravce bez výhrad, může uplatnit nároky z vadného
plnění, jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží už v čase jeho převzetí a
nešlo o vady zjevné.
Kupující je
povinen skrytou vadu zboží oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté,
co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, nejpozději však do
dvanácti (12) měsíců od převzetí zboží. Po uplynutí této doby zaniká
kupujícímu právo z vadného plnění.
10.4.
Omezení odpovědnosti za vady
1. V případě, že zakoupené zboží jsou elektronické součástky (řídící jednotky apod.), odpovídá prodávající za vady výhradně za splnění podmínky, že součástku anebo součástky montoval na vozidlo autorizovaný servis dané tovární značky vozidla. Prodávající ani jeho dodavatelé nejsou povinni akceptovat žádnou reklamaci na součástky, montované do vozidla neautorizovaným servisem příslušné tovární značky. Kupující je povinen spolu s písemnou reklamací doložit prodávajícímu originál potvrzení autorizovaného servisu o provedení montáže příslušné elektronické součástky. Bez doložení tohoto potvrzení nebude reklamace akceptována. Na mechanické součástky se omezení dle tohoto odstavce nevztahuje a je možné uplatnit odpovědnost za vady bez ohledu na montáž neautorizovaným servisem dané tovární značky vozidla. V případě, že mechanické součástky nebyly namontovány autorizovaným servisem, je však kupující povinen doložit prodávajícímu na jeho žádost podrobný technologický postup montáže, jakož i další informace a důkazy, ze kterých bude prokazatelně vyplývat, že byl při montáži dodržen stanovený technologický postup a že k poškození zboží nemohlo dojít neodbornou montáží či jiným neodborným zacházením se zbožím.
2. V případech, kdy reklamované zboží
bylo již namontováno do vozidla, a nedohodne-li se kupující s prodávajícím
jinak, je kupující povinen předat vůz do autorizovaného servisu dané značky
(nebo jiné osobě určené prodávajícím). Pokud byl díl namontován a vykazuje
nefunkčnost či poškození, je nutné sepsat písemné potvrzení o
provedení prohlídky v autorizovaném servisu pro možné odeslaní reklamace výrobci
či dodavateli, a toto písemné potvrzení předat prodávajícímu. V případě,
že reklamace bude posouzena jako oprávněná, nese náklady na prohlídku a výměnu
dílu prodávající. V opačném případě nese náklady za prohlídku a případnou
opravu kupující.
3. Upozorňujeme, že některé zboží může
mít omezenou životnost v závislosti na nájezdu kilometrů vozu, či době užívání –
dle dané značky a importu (např. řemeny, stěrače, brzdy, tlumiče,
pneumatiky atd.). Opotřebení zboží nebo jeho poškození při překročení takové
životnosti není vadou ani na něj nelze uplatňovat práva z vadného plnění.
10.5.
Jestliže zboží vykazuje vady, kupující má právo uplatnit práva z vadného
plnění tak, že doručí zboží prodávajícímu na vlastní náklady a předá
prodávajícímu písemné oznámení, kde uvede přesné vyznačení druhu a rozsahu vad
zboží. Ustanovením dle tohoto odstavce není dotčena povinnost kupujícího předat
vůz do autorizovaného servisu dle odst. 10.4 těchto Podmínek v případě, že
byl díl již namontován do vozidla. Neurčí-li prodávající jinak, v případě
předání vozu do autorizovaného servisu a posouzení reklamace jako oprávněné není
kupující povinen doručovat vadný díl prodávajícímu (doručení zajistí
autorizovaný servis za podmínek, které si s ním kupující sjednal, příp. za
podmínek vyplývajících z právních předpisů).
Reklamační
řízení na zboží, které lze objektivně doručit prodávajícímu, začíná běžet dnem,
kdy jsou splněny všechny následující podmínky:
1. Doručení písemného oznámení reklamace
podepsaného kupujícím prodávajícímu s přesnou specifikací označení druhu
zboží, rozsahu a popisu vad zboží. (Kupující je povinen oznámení dle předchozí
věty doručit prodávajícímu i v případě, že vadu zboží již oznámil
přepravci dle odst. 10.3 těchto Podmínek.)
2. Doručení reklamovaného zboží od
kupujícího prodávajícímu (nebo prodávajícím určené osobě).
3. Doručení dokladu o zaplacení,
dodacího listu, anebo záručního listu, příslušenství, nebo dokumentace zboží od
kupujícího prodávajícímu.
Prodávající
doporučuje kupujícímu zásilku se zbožím si pojistit. Zboží zaslané na dobírku
prodávající nepřebírá.
Reklamační
řízení zboží, které se objektivně nedá doručit prodávajícímu a které je pevně
zabudované, začíná dnem, kdy jsou splněné všechny následující podmínky:
1. Doručení písemného oznámení reklamace
podepsaného kupujícím prodávajícímu s přesnou specifikací označení druhu
zboží, rozsahu a popsání vady zboží.
2. Provedení prohlídky zboží třetí
osobou, určenou prodávajícím, která o prohlídce vydá kupujícímu písemné
potvrzení, a doručení tohoto potvrzení prodávajícímu.
3. Doručení dokladu o zaplacení,
dodacího listu, anebo záručního listu, příslušenství anebo dokumentace zboží od
kupujícího prodávajícímu.
10.6.
Kupující je povinen uplatňovat reklamace a prodávající reklamace přijímat ve
skladě prodávajícího na adrese: Na Pomezí 2387, 25263 Roztoky, anebo na jiném
místě, které určí prodávající.
10.7. V
místě určeném podle bodu 10.6 těchto Podmínek na přijímání reklamací
prodávající zabezpečí v provozní době přítomnost osoby pověřené vyřizovat
reklamace.
10.8.
Prodávající anebo určená osoba vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění práva
z vadného plnění zboží ve vhodné formě zvolené prodávajícím, např. ve
formě e-mailu anebo v písemné formě, v které budou přesně označené
uplatňované vady zboží.
10.9. Je-li
vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady
dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, na odstranění vady
opravou věci, na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy. Je-li
vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění
vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Na základě rozhodnutí kupujícího,
které ze svých práv ve smyslu ust. § 2106, resp. ust. § 2107 občanského zákoníku
uplatňuje, prodávající anebo jím určená osoba určí způsob vyřízení reklamace.
Po určení způsobu vyřízení reklamace prodávající anebo určená osoba reklamaci vyřídí
ve lhůtě jednoho (1) měsíce, v odůvodněných případech je prodávající
oprávněn lhůtu přiměřeně prodloužit. O výsledku vyřízení reklamace informuje
prodávající kupujícího formou dohodnutou mezi oběma smluvními stranami (e-mailem
anebo jiným vhodným způsobem).
10.10.
Kupující nemá právo uplatnit práva z vadného plnění na vady, o kterých byl
prodávajícím v době uzavírání smlouvy upozorněn, anebo o kterých s přihlédnutím
k okolnostem, za kterých byla kupní smlouva uzavřená, musel vědět (např. při
zboží prodávaných za nižší cenu prodávající nezodpovídá za vadu, pro kterou
byla dojednaná nižší cena).
10.11. Prodávající
si vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiné obdobné zboží s porovnatelnými
technickými parametry.
10.12. Nárok
na uplatnění práva z vadného plnění u prodávajícího kupujícím zaniká též:
1. nepředložením dokladu o zaplacení,
dodacího listu anebo záručního listu, příslušenství anebo dokumentace zboží,
2. včasným neoznámením zjevných vad,
t.j. jejich neoznámením při převzetí zboží,
3. poškozením zboží způsobeným
kupujícím nebo třetí osobou,
4. dopravou, skladováním anebo
používáním zboží v klimatických podmínkách, které neodpovídají svojí
vlhkostí, tepelnými, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí,
5. neodborným zacházením, obsluhou,
montáží anebo zanedbáním péče o zboží,
6. poškozením zboží nadměrným
zatěžováním, anebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci výrobce,
technických normách anebo právních předpisech,
7. poškozením zboží neodvratnými
a/anebo nepředvídatelnými událostmi, včetně okolností vis maior (tedy
okolnostmi mimo kontrolu prodávajícího, dodavatele a výrobce),
8. poškozením zboží náhodnou zkázou a
náhodným zhoršením,
9. neodborným zásahem, poškozením při
dopravě, poškozením vodou, ohněm, statickou či atmosférickou elektřinou anebo
jiným zásahem vyšší moci,
10. zásahem do zboží k tomu neoprávněnou
osobou,
11. montáží elektronické součástky
neautorizovaným servisem dané tovární značky vozidla,
12. z dalších důvodů uvedených
v těchto Podmínkách nebo dokumentaci ke zboží, případně z důvodů
dohodnutých v příslušné uzavřené rámcové kupní smlouvě, jakož i
z důvodů ad hoc písemně dohodnutých mezi prodávajícím a kupujícím.
10.13.
Prodávající je povinný vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním
z následujících způsobů:
1. odevzdáním opraveného zboží,
2. výměnou zboží nebo dodáním
chybějícího zboží,
3. vrácením kupní ceny zboží (oproti
vrácení vadného zboží),
4. vyplacením přiměřené slevy z ceny
zboží,
5. odůvodněným zamítnutím reklamace
zboží,
6. jiným způsobem dohodnutým mezi
stranami.
10.14.
Prodávající po vyřízení reklamace vydá kupujícímu písemný doklad o způsobu
vyřízení reklamace prostřednictvím e-mailu, popřípadě jiným vhodným způsobem.
10.15.
Vyřízení reklamace se vztahuje jen na vady, které přesně uvedl kupující v písemném
oznámení o reklamaci na začátku reklamačního řízení.
10.16.
Oprávnění kupujícího na uplatnění reklamace vady zboží je po tom, kdy tuto vadu
uplatnil, spotřebované a bez ohledu na výsledek reklamace už opětovně nevzniká
oprávnění pro tu samou jedinečnou vadu uplatňovat reklamaci opakovaně (to
neplatí pro jinou vadu stejného druhu).
10.17. Prodávající
neposkytuje kupujícímu záruku za jakost zboží.
11. Závěrečná ujednání
11.1. Vztahy
vzniklé na základě smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím na základě
těchto Podmínek se řídí výhradně českým právním řádem s vyloučením jeho
kolizních norem.
11.2. V
případě, že by některé ustanovení těchto Podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů
neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost
ostatních částí Podmínek.
11.3. Znění těchto
Podmínek může prodávající jednostranně měnit či doplňovat, a to v plném
rozsahu. Změny Podmínek budou registrovaným kupujícím zaslány na e-mailové
adresy, a to alespoň 15 dní přede dnem nabytí jejich účinnosti. Nebude-li
registrovaný kupující se změněným zněním Podmínek souhlasit, má možnost smluvní
vztah s prodávajícím ukončit, a to zasláním oznámení prodávajícímu, že novým
zněním Podmínek nesouhlasí a z tohoto důvodu smlouvu vypovídá. Smluvní
vztah mezi prodávajícím a kupujícím zaniká okamžikem doručení oznámení dle
předchozí věty.
11.4.
Smlouva dle těchto Podmínek se uzavírá na dobu neurčitou. Každá smluvní strana
je oprávněna tuto smlouvu vypovědět i bez uvedení důvodu. Výpovědní doba činí
jeden kalendářní měsíc od doručení výpovědi.
11.5. Po
zániku smlouvy je prodávající oprávněn zrušit kupujícímu jeho účet na internetové
stránce elektronického obchodu prodávajícího.
11.6. Práva
a povinnosti prodávajícího a kupujícího vzniklá přede dnem ukončení smlouvy
(včetně dosud nesplněných či jinak nezaniklých práv z uzavřených dílčích
kupních smluv) nejsou dotčena. Ukončení smlouvy se rovněž nedotýká práva na
zaplacení smluvní pokuty nebo úroku z prodlení, práva na náhradu škody vzniklé
z porušení smluvní povinnosti, práva z vadného plnění ani ujednání, která
mají vzhledem ke své povaze zavazovat strany i po ukončení smlouvy.
11.7. Tyto Podmínky
nabývají účinnosti dnem 4.10.2022.
11.8. Těmito
Podmínkami se ode dne jejich účinnosti řídí i vztahy vzniklé dříve (vč. např.
reklamačních podmínek apod.).
pro internetové stránky provozované společností
Auto Group Servis s.r.o.,
se sídlem Na Pomezí 2387, 252 63
Roztoky,
IČO:04974069,
spisová značka v OR: C 256467 vedená u
Městského soudu v Praze
(dále jen „Prodávající“)
1.
Úvodem
1.1.
V těchto
informacích o zpracování osobních údajů (dále jen „Informace“) Vás
seznámíme s tím, jak zpracováváme Vaše osobní údaje. Dozvíte se
v nich, mimo jiné:
1.1.1.
jaké kategorie
Vašich osobních údajů zpracováváme,
1.1.2.
za jakým účelem a
po jakou dobu je zpracováváme,
1.1.3.
kdo jsou jejich
příjemci,
1.1.4.
jak je chráníme,
1.1.5.
jaká Vám z toho
plynou práva a jak je můžete uplatnit.
1.2.
Tyto Informace navazují na naše všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“).
1.3.
Při zpracování
Vašich osobních údajů jednáme v souladu s příslušnými předpisy na
ochranu osobních údajů, zejména s nařízením
GDPR.
1.4.
Vezměte, prosím, na vědomí, že tyto Informace se vztahují výhradně k
internetovým stránkám, které provozujeme jako Prodávající. Pokud budete
z těchto stránek přesměrováni na jinou internetovou stránku, budou tam
platit již pravidla provozovatele takové stránky (např. našeho obchodního
partnera apod.). V takovém případě si, prosím, detailně nastudujte tam
uvedené podmínky zpracování osobních údajů a další dokumenty týkající se Vašich
práv.
2.
Účel a právní základ zpracování osobních
údajů
2.1.
Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem poskytování našeho plnění.
2.2.
Zpracování Vašich osobních údajů je nezbytné pro uzavření smlouvy
s Vámi, a to včetně uzavření kterékoli dílčí kupní smlouvy ve smyslu čl. 3
Podmínek, a její plnění, včetně vystavení daňového dokladu apod. Poskytnuté
kontaktní údaje (e-mail, telefon, jméno a příjmení kontaktní osoby, či
doručovací adresa) jsou nezbytné pro vzájemnou komunikaci, jako například
potvrzení objednávky, zrušení objednávky, informování o stavu objednávky,
případně doručení zboží apod. Dbáme na to, kdo je naším obchodním partnerem,
proto můžeme Vámi zadané informace porovnávat s dalšími zdroji, jako jsou
veřejné rejstříky, či jiné databáze. Dále může dojít k tomu, že předáme
Vaše údaje našim smluvním partnerům, zejména dodavatelům Vámi kupovaného zboží,
za účelem splnění Vaší objednávky (viz níže).
2.3.
Výše uvedená zpracování osobních údajů pro poskytování našeho plnění jsou
proto nezbytná pro splnění našich povinností stanovených v Podmínkách, které
jste přijali.
2.4.
Zpracování Vašich osobních údajů probíhá také v případech, kdy jsme
tak povinni činit na základě právních předpisů. Jedná se například o povinné
předání Vašich osobní údajů orgánům veřejné moci na základě zákona. Stejně tak
jsme povinni k archivování určitých údajů na základě zákona. Dále musíme být
schopni řádně vyřídit Vámi uplatněná práva. Právním základem opravňujícím nás
tyto údaje zpracovávat je plnění právní povinnosti, která se na nás vztahuje.
2.5.
Vaše osobní údaje dále zpracováváme pro účely přímého marketingu. To
znamená, že Vám můžeme zasílat sdělení o našich dalších produktech a službách.
To zahrnuje i personalizaci těchto sdělení. Stejně tak Vaše osobní údaje
zpracováváme za účelem analýzy a zlepšení kvality poskytovaných služeb
z naší strany. Telefonické hovory si dále nahráváme,
abychom byli schopni doložit obsah našeho rozhovoru. Právním základem
tohoto zpracování je náš oprávněný zájem na podpoře naší vzájemné spolupráce a
na zlepšování služeb, které Vám i dalším zákazníkům poskytujeme.
2.6.
Můžete vždy vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů,
prováděnému na základě našeho oprávněného zájmu. Můžete vždy vznést námitku
proti zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu. Námitku můžete
vznést i tak, že bezplatně zrušíte zasílání našich obchodních sdělení, a to
kliknutím na příslušný odkaz, uvedený v doručeném sdělení, nebo po přihlášení
ve Vašem uživatelském účtu.
3.
Rozsah a doba zpracování osobních údajů
3.1.
Vaše osobní údaje zpracováváme výhradně v rozsahu, který jste nám
poskytli. Údaje nám poskytnete zpravidla prostřednictvím registračního
formuláře, ale třeba i prostřednictvím e-mailu či v rámci telefonického
hovoru.
3.2.
Chceme k Vám být opravdu otevření. Níže proto vyjmenováváme veškeré
údaje, které nám Vy dle našich zkušeností můžete sdělit a které my následně dle
našich zkušeností zpracováváme. Jedná se zejména o adresní a kontaktní údaje
(jméno a příjmení, adresu sídla a adresu pro doručování, e-mailovou adresu,
telefon). Nemůžeme však vyloučit, že nám v některých situacích poskytnete
též další osobní údaje, které následně budeme zpracovávat.
3.3.
Můžete nám poskytnout i údaje jiných osob, musí nám však vždy být jasné,
že se nejedná o Vaše údaje (např. jméno a příjmení kontaktní osoby, její e-mail
a telefon). V takovém případě prosím informujte tyto osoby, že jsme jejich
osobní údaje od Vás obdrželi a že je zpracováváme v souladu s těmito
Informacemi. Údaje třetích osob nám prosím předávejte pouze v případě, že
jste k tomu oprávněni.
3.4.
Vaše osobní údaje
zpracováváme po dobu, po kterou trvá účel jejich zpracování, nejméně však po
dobu vyžadovanou zákonem. Pokud vznesete námitku, budeme o námitce rozhodovat
bez zbytečného odkladu poté, co nám ji doručíte, a zpracování bude ukončeno bez
zbytečného odkladu poté, co námitce vyhovíme. Pokud jsme povinni námitce
vyhovět bez dalšího, nerozhodujeme o ní a ukončíme zpracování bez zbytečného
odkladu po doručení námitky, nejpozději však do sedmi (7) dnů od jejího
obdržení.
4.
Využívání cookies
4.1.
Naše internetové
stránky využívají cookies. To jsou malé soubory zasílané z internetových
stránek, které se ukládají ve Vašem počítači. Cookies jsou využívány pro účely
vytváření statistických údajů, pro analýzu návštěvnosti stránky, k
personalizaci služeb i zjednodušení Vaší práce na našich stránkách. Cookies
není možné použít k získávání dat z Vašeho pevného disku. Pokud si nepřejete
ukládat cookies na Váš počítač, lze to zakázat přímo nastavením Vašeho
internetového prohlížeče (bohužel, my tak učinit nemůžeme). Upozorňujeme však,
že zákaz cookies může ovlivnit funkčnost internetových stránek a jejich přidaná
hodnota pro Vás může být omezena.
5.
příjemci osobních údajů
5.1.
Za výše uvedenými
účely můžeme předat Vaše údaje zpracovatelům nebo jiným příjemcům. Předávání
Vašich údajů může vyžadovat i povaha poskytovaného plnění. Uvádíme proto tyto
kategorie příjemců Vašich údajů:
5.1.1.
naši obchodní zástupci
5.1.2.
dodavatelé zboží či autorizované servisy,
5.1.3.
osoby poskytující účetní služby,
5.1.4.
auditorské společnosti,
5.1.5.
osoby poskytující právní služby,
5.1.6.
osoby poskytující reklamní a marketingové služby,
5.1.7. osoby poskytující IT řešení a jiné IT služby.
6.
ochrana osobních údajů
6.1.
Ujišťujeme Vás,
že náležitá ochrana Vašich osobních údajů je pro nás prioritou. Vynakládáme
proto maximální úsilí, aby byly Vaše osobní údaje náležitě chráněny.
6.2.
V tomto
směru uplatňujeme odpovídající technická a organizační opatření, abychom
zajistili ochranu zpracovávaných údajů. Přijali jsme komplexní interní
předpisovou základnu, včetně systému řízení informační bezpečnosti a
souvisejícího organizačně technického zabezpečení ochrany, a proto je
zpracování údajů pod neustálou fyzickou, elektronickou i procedurální
kontrolou. Využíváme za tímto účelem elektronické prostředky ochrany i fyzickou
ochranu osobních údajů.
7.
Vaše práva jakožto subjektu údajů
7.1.
Jako subjekt údajů
máte následující práva dle GDPR:
7.1.1.
právo na přístup
k Vašim osobním údajům a k informacím o zpracování svých osobních údajů,
7.1.2.
právo na jejich opravu nebo výmaz,
7.1.3.
právo na omezení zpracování,
7.1.4.
právo na přenositelnost údajů,
7.1.5.
právo vznést námitku proti zpracování,
7.1.6.
právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na
automatizovaném zpracování, včetně profilování, které má pro subjekt údajů
právní účinky nebo se ho obdobným způsobem významně dotýká,
7.1.7.
právo podat stížnost u Úřadu pro
ochranu osobních údajů.
7.2.
Pro větší detail ohledně
obsahu každého práva a lhůt pro vyřízení práv, prosím, nahlédněte do nařízení
GDPR.
7.3.
S uplatněním svých práv se na nás můžete kdykoli obrátit,
a to na následující e-mailové adreseinfo@agssro.cz, či na této korespondenční
adrese: Na Pomezí 2387, Roztoky.
7.4.
Veškeré úkony
směřující k zajištění výkonu Vašich práv činíme bezplatně. Pokud však bude
Vaše žádost zjevně nedůvodná nebo nepřiměřená (zejména proto, že se bez řádného
důvodu opakuje), můžeme od Vás v souladu s nařízením GDPR požadovat
přiměřený poplatek, zohledňující administrativní náklady s tím spojené,
případně můžeme Vaši žádost odmítnout.
7.5.
Abychom měli
jistotu, že při vypořádávání Vašich podnětů, námitek apod. jednáme
s oprávněnou osobou, můžeme od Vás potřebovat další informace. Bez Vaší
řádné identifikace můžeme Vaše připomínky odmítnout, abychom zajistili
bezpečnost Vašich osobních údajů.
8.
Závěrem
8.1.
Tyto Informace
nabývají účinnosti dnem 4.10.2022